Kundeservice
I kundesenteret finner du det du trenger for å være litt bedre forberedt
både før og etter at vinduene dine er levert.
NorDan AS leverer produkter med topp kvalitet. Skulle du allikevel oppleve mangler ved våre produkter, skal vi gjør vårt beste for å oppnå en enkel og rask behandling. Les mer om reklamasjon og garantier i lenkene under.
Det kan være mye å sette seg inn i når du skal velge nye dører og vinduer fra NorDan.
Lurer du på hva U-verdi egentlig betyr, og hva forskjellen på to- og trelags glass er? Les deg litt klokere før du bestemmer deg for hvilke vindustyper du skal velge og hva forskriftene sier. Er det noe du ikke finner svaret på, kan du kontakte din nærmeste forhandler. Vinduer og dører fra NorDan er laget for å vare i mange år. Jevnlig og godt ettersyn og vedlikehold sikrer vinduer og dører med lang levetid. Nedenfor finner du noen nyttige linker.
Reklamasjon
NorDan AS leverer produkter med topp kvalitet. Skulle du allikevel oppleve mangler ved våre produkter, skal vi gjøre vårt beste for å oppnå en enkel og rask behandling.
NorDan`s reklamasjonsbestemmelser følger NS8409:2008/kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven. Dersom det foreligger mangel ved produktet eller varen ikke samsvarer med hva som er avtalt, må reklamasjon snarest mulig fremsettes innen de frister som fremgår i garanti- og reklamasjonsvilkår. For private kunder anbefaler vi at reklamasjon meldes til den forhandler som har solgt produktet. Dette for å sikre en best mulig og korrekt innmelding. Du kan også kontakte oss eller sende reklamasjonsskjema i link under.
Følgende lovanvendelser gjelder:
Private kunder: Forbrukerkjøpsloven NorDan Garanti: Garanti og Reklamasjonsrett NorDan Garanti – Svanemerket: Garanti svanemerket
Proffkunder: NS 8409 (basert på Kjøpsloven) NorDan Garanti: Garanti og Reklamasjonsrett NorDan Garanti – Svanemerket: Garanti svanemerket
Nødvendig informasjon for å kunne melde en mangel:
Kundenummer samt e-mailadresse, kontaktperson og telefonnummer. Navn, adresse og telefonnummer til sluttbruker. Beskrivelse av mangel.
Ønsket informasjon: Billeddokumentasjon, spesielt ved skader på glass. Kundens vurdering av årsak og eventuelt forslag til løsning.
Transportskader: Kopi av signerte fraktpapir skal alltid vedlegges transportskader